Accessibility Tools

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

Διεύθυνση Διοικητικών-Οικονομικών Υπηρεσιών και Πληροφορικής

Η Διεύθυνση Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών και Πληροφορικής λειτουργεί με στόχο την υποστήριξη και αποτελεσματικότερη εκτέλεση και συντονισμό όλων των οικονομικών, διοικητικών και διαχειριστικών θεμάτων για την εύρυθμη λειτουργία της Α.Δ.Α.Ε. Ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών και Πληροφορικής έχει αρμοδιότητες Προϊσταμένου Οικονομικών Υπηρεσιών (Π.Ο.Y.).

Η Διεύθυνση Διοικητικών - Οικονομικών Υπηρεσιών και Πληροφορικής συγκροτείται από τα ακόλουθα Τμήματα:

Τμήμα Προσωπικού και Διοικητικών Υπηρεσιών

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Προσωπικού και Διοικητικών Υπηρεσιών περιλαμβάνονται:

  • Η τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου, ηλεκτρονικού ή μη, και Γενικού Αρχείου.
  • Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης και η διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, με ηλεκτρονική ή άλλη μορφή.
  • Η μέριμνα για την έκδοση των Αποφάσεων, η ανάρτηση τους στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και η τήρηση ειδικού βιβλίου Αποφάσεων της Α.Δ.Α.Ε.
  • Η μέριμνα εφαρμογής του Κανονισμού της Α.Δ.Α.Ε., των εσωτερικών εγκυκλίων και η παροχή οδηγιών και κατευθύνσεων προς το προσωπικό, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
  • Η διαχείριση των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού και η μέριμνα για τη διεκπεραίωση θεμάτων πειθαρχικής διαδικασίας.
  • Η διακρίβωση των αναγκών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί στην Αρχή και ο προγραμματισμός της διαρκούς εκπαίδευσης αυτού.
  • Η εισήγηση για τον προγραμματισμό των αναγκών σε προσωπικό, την ορθολογική κατανομή αυτού   μεταξύ των οργανικών μονάδων της Αρχής καθώς και η διενέργεια των απαιτούμενων διαδικασιών στελέχωσης της Αρχής.
  • Ο συντονισμός των δράσεων στοχοθεσίας στο πλαίσιο εφαρμογή του συστήματος Διοίκησης με   Στόχους.
  • Η εφαρμογή των διατάξεων για την αξιολόγηση του προσωπικού.
  • Η τήρηση  και επικαιροποίηση μητρώου προσωπικού σε συνεργασία με τους αρμόδιους για την μισθοδοσία εκκαθαριστές της Αρχής.
  • Η μέριμνα για την υγιεινή και την ασφάλεια του προσωπικού.
  • Η μέριμνα για την κίνηση, τη συντήρηση και την επισκευή των οχημάτων της Αρχής.
  • Η εκτέλεση, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο, των πάσης φύσεως εξωτερικών εργασιών.

Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών (Γραφείο Εκτέλεσης Προϋπολογισμού, Γραφείο Κατάρτισης Προϋπολογισμού και Πληρωμών, Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών).

Στο Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών λειτουργούν Γραφείο Εκτέλεσης Προϋπολογισμού, Γραφείο Κατάρτισης Προϋπολογισμού και Πληρωμών και Γραφείο Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών

Στις αρμοδιότητες του Γραφείου Εκτέλεσης Προϋπολογισμού περιλαμβάνονται:

  • Η κατάρτιση του σχεδίου απόφασης ανάληψης υποχρέωσης κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος από τον διατάκτη και η καταχώριση των αναλαμβανόμενων δεσμεύσεων στα οικεία λογιστικά βιβλία και στο Μητρώο Δεσμεύσεων.
  • Ο έλεγχος τήρησης των περί ανάληψης υποχρεώσεων διατάξεων και η παροχή βεβαίωσης επί των σχεδίων των σχετικών πράξεων για την ύπαρξη της απαιτούμενης πίστωσης και για τη μη υπέρβαση του οριζόμενου κάθε φορά από το αρμόδιο όργανο ποσοστού διάθεσης της πίστωσης.
  • Ο έλεγχος και η εκκαθάριση των δαπανών με βάση τα πλήρη και νόμιμα δικαιολογητικά αυτών.
  • Η έκδοση τίτλου πληρωμής των δαπανών, μέσα στα καθοριζόμενα κατά μήνα όρια πληρωμών και εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας από το ενωσιακό και εθνικό κανονιστικό πλαίσιο. Ειδικότερα, η εκκαθάριση των δαπανών αποδοχών, πρόσθετων αμοιβών, αποζημιώσεων και με οποιαδήποτε άλλη ονομασία καταβαλλόμενων απολαβών του πάσης φύσεως προσωπικού της Αρχής, των φυσικών προσώπων με οποιουδήποτε τύπου μίσθωση έργου ή παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών ή έμμισθης εντολής, καθώς και αποζημιώσεων φοιτητών και σπουδαστών για την πρακτική τους άσκηση στην Αρχή γίνεται σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών (Ε.Α.Π.).
  • Η σύνταξη έκθεσης επί διαφωνιών με τον διατάκτη ως προς τη νομιμότητα και κανονικότητα των εκκαθαριζόμενων δαπανών και υποβολή της μετά του σχετικού φακέλου στη Διεύθυνση Συντονισμού και Ελέγχου Εφαρμογής Δημοσιολογιστικών Διατάξεων με σχετική κοινοποίηση στην αρμόδια Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 26 του ν. 4270/2014.
  • Η τήρηση του Μητρώου Δεσμεύσεων τακτικού προϋπολογισμού και Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.
  • Η τακτοποίηση των χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής και των πάγιων προκαταβολών.
  • Η εισήγηση αρμοδίως για καταλογισμό δημοσίου υπολόγου, καθώς και η εισήγηση για καταλογισμό καταβληθέντων αχρεωστήτως ποσών.
  • Η παροχή στοιχείων στα Δικαστήρια, η εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων και κοινοποίηση στην αρμόδια Δημοσιονομική Υπηρεσία Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) των δικαστικών αποφάσεων αυτών, από τις οποίες προκύπτει επιβάρυνση στο προϋπολογισμό του φορέα.
  • Η τήρηση των λογιστικών βιβλίων που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις.
  • Η παροχή βεβαίωσης για διορισμούς, εντάξεις, μετατάξεις, αποσπάσεις και προαγωγές του προσωπικού κάθε κατηγορίας της Α.Δ.Α.Ε.
  • Η παροχή στοιχείων και βεβαιώσεων αναφορικά με αποδοχές, πρόσθετες αμοιβές, αποζημιώσεις, κρατήσεις κλπ. για το πάσης φύσεως προσωπικό της Αρχής.
  • Η μέριμνα για αποτροπή συσσώρευσης οφειλών.
  • Κάθε άλλο θέμα που αφορά στην οικονομική διαχείριση της Αρχής.

Στις αρμοδιότητες του Γραφείου Κατάρτισης Προϋπολογισμού και Πληρωμών περιλαμβάνονται:

  • Η παραγωγή στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Δημοσιονομικής Πολιτικής (ΟΠΣ-ΔΠ) ηλεκτρονικών εντολών μεταφοράς και πίστωσης λογαριασμού προς την Τράπεζα της Ελλάδος για την εξόφληση των εκδιδόμενων χρηματικών ενταλμάτων (τακτικών και προπληρωμής) με πίστωση των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων και την απόδοση των διενεργούμενων κρατήσεων υπέρ τρίτων σε αυτούς.
  • Η μέριμνα για τη διενέργεια συμψηφισμών και η απόδοση στο Δημόσιο και στα οικεία ασφαλιστικά ταμεία των οφειλών των δικαιούχων που αναγράφονται στις σχετικές βεβαιώσεις φορολογικών και ασφαλιστικών οφειλών.
  • Η ενημέρωση των δικαιούχων και των φορέων για την έκδοση χρηματικών ενταλμάτων και την πληρωμή των δικαιούχων.
  • Η τήρηση Μητρώου Κατασχέσεων και Εκχωρήσεων.
  • Η μέριμνα για την κατάρτιση από τον διατάκτη του τακτικού Προϋπολογισμού της Αρχής και για την ορθολογική αξιοποίηση των πόρων της Αρχής βάσει των γενικών αρχών και κανόνων για τη δημοσιονομική διαχείριση του ν. 4270/2014.

Στις αρμοδιότητες του Γραφείου Προμηθειών, Διαχείρισης Υλικού και Υποδομών περιλαμβάνονται:

  • Η μέριμνα για την έγκαιρη συγκέντρωση αιτημάτων των υπηρεσιών της Αρχής, για την προμήθεια ειδών (αναλωσίμων και μη) ή την παροχή υπηρεσιών και η καταγραφή τους.
  • Η  διενέργεια των απαιτούμενων διαδικασιών για τη σύναψη και εκτέλεση συμβάσεων προμηθειών και γενικών υπηρεσιών. Η κατάρτιση σχεδίων συμβάσεων  σε συνεργασία με το Γραφείο Νομικού Συμβούλου και Νομικών Υπηρεσιών.
  • Η υλοποίηση των τακτικών και έκτακτων προμηθειών και γενικών υπηρεσιών και τη διαβίβαση των σχετικών με τις δαπάνες δικαιολογητικών στις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες.
  • Η μέριμνα για τη συγκρότηση γνωμοδοτικών οργάνων (διενέργειας και αξιολόγησης διαγωνισμών, ενστάσεων και προσφυγών, παρακολούθησης και παραλαβής αγαθών – γενικών υπηρεσιών, κ.α.), σε ετήσια ή μη βάση, για τη σύναψη συμβάσεων προμήθειας και γενικών υπηρεσιών.
  • Η  τήρηση σε ηλεκτρονική μορφή φακέλου αρχείου δημοσίων συμβάσεων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις.
  • Η  τήρηση αποθήκης κάθε είδους υλικού (αναλώσιμου και μη) και η διαχείριση αυτού.
  • Η τήρηση και ενημέρωση  αρχείου παγίων περιουσιακών στοιχείων και η μέριμνα για εκποίηση και εκκαθάριση αυτών.
  • Η μέριμνα για τη στέγαση των υπηρεσιών της Αρχής, τη συντήρηση, την ασφάλεια, την φύλαξη και τον καθαρισμό της κτιριακής υποδομής, καθώς και για τη συντήρηση και επισκευή του εν γένει εξοπλισμού σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες.
  • Η  σύνταξη και τήρηση μητρώου προμηθευτών αγαθών και υπηρεσιών.

Τμήμα Πληροφορικής

Στις αρμοδιότητες του Τμήματος  περιλαμβάνονται:

  • Η παρακολούθηση και διαχείριση των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων της Α.Δ.Α.Ε., στα οποία περιλαμβάνονται οι προσωπικοί υπολογιστές, οι  κεντρικοί εξυπηρετητές, λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές, βάσεις δεδομένων, δικτυακός εξοπλισμός, τηλεπικοινωνιακά δίκτυα και συνδέσεις, το τηλεφωνικό κέντρο και οι τηλεφωνικές συσκευές.
  • Η συντήρηση των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, τόσο ως προς το υλικό (hardware), όσο και ως προς το λογισμικό (software) μέσω συμβάσεων υποστήριξης από τις κατασκευάστριες εταιρίες.
  • Η μελέτη σχεδιασμού, ανάπτυξης, εγκατάστασης, επέκτασης και αναβάθμισης του υπάρχοντος πληροφοριακού και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, τόσο ως προς το υλικό, όσο και ως προς το λογισμικό, η σύνταξη τεχνικών προδιαγραφών, η εισήγηση για την προμήθεια και η αξιολόγηση των προσφορών.
  • Η παρακολούθηση της εκτέλεσης όλων των συμβάσεων εγκατάστασης και συντήρησης των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων από τους προμηθευτές.
  • Η εφαρμογή και παρακολούθηση της Πολιτικής Λειτουργίας και Ασφαλείας του δικτύου της Α.Δ.Α.Ε..
  • Η παροχή υποστήριξης και εκπαίδευσης προς τους χρήστες των πληροφοριακών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων της Α.Δ.Α.Ε..
  • Ο καθορισμός και η παρακολούθηση των αναγκών της Α.Δ.Α.Ε. σε αναλώσιμα υλικά που σχετίζονται με τη λειτουργία του εξοπλισμού πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών της Α.Δ.Α.Ε., καθώς και του τηλεφωνικού της δικτύου, για την προμήθειά τους.
  • Η καταγραφή των αναγκών της Α.Δ.Α.Ε. αναφορικά με εξοπλισμό πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, ώστε να προγραμματίζονται τα αντίστοιχα έργα και να ενσωματώνονται τα απαραίτητα ποσά στον προϋπολογισμό της Α.Δ.Α.Ε.
  • Η συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Ασφάλειας Υποδομών, Συστημάτων και Πληροφοριών της Αρχής για την εφαρμογή της Πολιτική Ασφαλείας της Αρχής, την ανάκαμψη από τυχόν καταστροφές και τη διασφάλιση της επιχειρησιακής συνέχειας της πληροφοριακής και τηλεπικοινωνιακής υποδομής της Αρχής.
  • Η συνεργασία με το Αυτοτελές Τμήμα Ασφάλειας Υποδομών, Συστημάτων και Πληροφοριών της Αρχής στην εφαρμογή των σχεδίων διαχείρισης περιστατικών ασφάλειας της Αρχής για τον εντοπισμό, τον έλεγχο, την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση περιστατικών ασφαλείας που μπορεί να προκύψουν στα πληροφοριακά συστήματα και τις πληροφοριακές υποδομές της Αρχής.
  • Η συνεργασία με συναρμόδιες Υπηρεσίες και άλλους φορείς και η συμμετοχή του Τμήματος σε ημερίδες, διεθνή γεγονότα και επιμορφωτικά σεμινάρια για την υιοθέτηση κοινών και βέλτιστων προτύπων και πρακτικών σε θέματα ΤΠΕ.
  • Η παρακολούθηση των εξελίξεων των ΤΠΕ και η συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Αρχής, για τη σύνταξη σχετικών μελετών και προγραμμάτων εκσυγχρονισμού των ΤΠΕ της, ακολουθώντας ανοικτά πρότυπα, βέλτιστες πρακτικές και εφαρμόζοντας τις αρχές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και διοίκησης.